הצהרת נגישות

נגישות ברגר קינג

רשת ברגר קינג ישראל פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות. אנו מבצעים התאמות נגישות לסניפי החברה וכמו כן התאמות בערוצים הדיגיטליים וביניהם אתר האינטרנט. התאמות אלו מבוצעות על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות ותקנותיו (1998 – התשנ"ח). הסדרי נגישות בסניפי החברה ברגר קינג ישראל מנגישה את סניפיה בכל רחבי הארץ על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכבד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות. להלן רשימת הסניפים והתאמות הנגישות הקיימות בכל אחד מהם:
סניף כתובת אמצעי קשר דרך נגישה עמדת שירות נגישה לולאת השראה בית שימוש נגיש
דיזינגוף סנטר דיזינגוף 50, תל אביב dizingof-tlv@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
הרצליה משכית 22, הרצליה Herzliya-Shenkar@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
עזריאלי הוד השרון קניון עזריאלי הוד השרון Az-hodhasharon@burgerking.co.il קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם
כפר גנים העצמאות 63, קניון הכיכר, פתח תקווה petah-tikva@burgerking.co.i קיים קיים קיים קיים
חולון צבי תדמור 12, מרכז נתנאל, חולון holon-bk@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
כיכר רבין אבן גבירול 75, תל אביב-יפו Rabin-TLV@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
עזריאלי תל אביב דרך מנחם בגין 132, תל אביב-יפו Azrieli-TLV@burgerking.co.il קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם
אשדוד אורט 2 (תחנת דלק), אשדוד Ashdod1@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
רננים מלאכה 2, רעננה renanim@burgerking.co.il קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם
רמון שדה התעופה רמון, אילת ramon-ap@burgerking.co.il קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם קיים במתחם
נתניה שד' טום לנטוס 60, נתניה (קניון נעימי) naimi-netanya@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
יהוד דרך העצמאות 42, יהוד – תחנת דלק ג'ו yahud@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
נתב"ג טרמינל 1 טרמינל 1 דיוטי פרי, שדה תעופה בן גוריון terminal-bk@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
חדרה תרנ"א 20, חדרה hadera-viva@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
מצפה רמון תחנת דלק "דלק" כביש 40, מצפה רמון mitzpe-ramon@burgerking.co.il קיים קיים קיים קיים
ראשון לציון ירושלים 120, ראשון לציון narkisim@delek.co.il קיים קיים קיים קיים
 

שירות לקוחות נגיש

הדרכות נציגי שירות: 

אנו מדריכים ומכשירים את נציגי השירות ( כולל המוכרים בסניפים) בהתאם לתקנות השירות (2013) . מטרת ההדרכות היא ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש שוויוני .

מוקד טלפוני נגיש:

 נציגי השירות הטלפוני עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המענה הטלפוני:

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה :

שם: מורן סילם
טלפון: 050-9007689
אימייל:  morans@delek.co.il

חזור