שאלות ותשובות
איך מבצעים הזמנה?
תהליך ההזמנה דרך האפליקציה שלנו פשוט וקל! עליך להיכנס לדף הסניף שבחרת, להוסיף את המנות מהתפריט לסל, למלא את הפרטים לקבלת המשלוח ולשלוח את ההזמנה למסעדה. עם השלמת ההזמנה ישלח אליך אישור הזמנה בסמס ובמייל. ניתן לעקוב אחר ההזמנה באפליקציה.
כיצד משלמים על ההזמנה?
ניתן לשלם על הזמנה באשראי. בעת שלב התשלום, לאחר מילוי סל הקניות, תופיע לך אופציית הוספת אמצעי תשלום. יש להוסיף את פרטי אמצעי התשלום , ללחוץ ״שלח למסעדה״ וההזמנה שלך תתחיל הכנה! בתיאבון 🙂
מי יטפל בהזמנה שלי?
ההזמנה שלך נשלחת ישירות אל המסעדה, ועוברת לטיפולה. אנו מוודאים שההזמנה התקבלה במסעדה, ומרגע זה המסעדה אחראית על הכנת האוכל ושליחת ההזמנה. במידה ונתקלת בבעיה, אנו זמינים צ'אט שירות . שלנו ונשמח לסייע🙌
אילו מסעדות שולחות לכתובת שלי?
יש להזין את הכתובת שלך ואז יופיעו רק מסעדות שפתוחות ומבצעות משלוחים אלייך. האפליקציה תשמור את כל הכתובות מהן הזמנת וההזמנה תהפוך למהירה ופשוטה 🙂
מתי ההזמנה תגיע?
לאחר ביצוע ההזמנה תועבר למעקב אחר התקדמות זמן המשלוח! הזמן המופיע הוא זמן מקסימלי אותו הגדירה המסעדה על פי זמני המשלוח המשוערים שלה🤗
אפשר לבטל / לשנות את ההזמנה שלי?
מרגע שההזמנה נשלחה למסעדה כל שינוי או ביטול בתוכן ההזמנה יעשה באישור המסעדה בלבד ובתנאי שלא החלו בהכנתה. ניתן לפנות אלינו בצ'אט שירות הלקוחות לכל בקשה ואנו נעשה את המאמץ לסייע מול המסעדה🙌✨
איך ניתן לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
לאחר ביצוע ההזמנה האפליקציה תעביר אותך למעקב שיראה את התקדמות המשלוח ומיקום השליח בזמן אמת😎
הוא יופיע גם בעמוד הראשי של האפליקציה.
המסעדה ביטלה מולי את ההזמנה. מה עושים עכשיו?
אנו זמינים בצ'אט שירות הלקוחות שמופיע כאן בתחתית העמוד. יש לשלוח מספר הזמנה וסיבת הביטול ואנו נוודא את הנושא מול המסעדה🙏
האם בטוח להזין את כרטיס האשראי שלי באפליקציה?
בהחלט! אנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו ולכן מפעילים את המערכות המתקדמות ביותר ומוכרות ע״י המדינה על מנת להגן על סודיות המידע.
ביטלתי הזמנה מתי אראה זיכוי?
אנו מבצעים את הזיכוי עד 7 ימי עסקים מקבלת הפנייה של הלקוח ואישורה לזיכוי. הזיכוי יופיע ללקוח בהתאם לחברת האשראי (אין לנו מידע מדויק על מועד הזיכוי בפועל)
איך מקבלים חשבונית מס?
יש להעביר פניה לשירות לקוחות עם הפרטים הבאים: מס' הזמנה, שם הסניף, תאריך, 4 ספרות אחרונות של האשראי, סך כל ההזמנה ומס' טלפון של מבצע ההזמנה.
אני לא רוצה שכרטיס האשראי שלי יישמר באפליקציה - איך מורידים אותו?
אנו שומרים על אבטחת מידע ברמה גבוהה ואין סיבה לחשוש משמירת פרטי האשראי באפליקציה. אם בכל זאת אינך רוצה שהפרטים ישמרו יש להיכנס לאזור האישי באפליקציה, תחת כותרת "פרופיל" תוכל להיכנס ל "אמצעי תשלום" ובצידו השמאלי של כרטיס האשראי יופיע אייקון של פח, לחצו עליו להסרת אמצעי התשלום בקלות ובמהירות💳
למה כדאי לי להירשם לאפליקציית ברגר קינג?
ההרשמה לאפליקציה שלנו מאפשרת לך לשמור את כתובת המשלוח שלך כך שכל הזמנה הופכת לקלה פשוטה וסופר מהירה!
איך נרשמים לאפליקציית ברגר קינג?
בקלות! בכניסה לאפליקציית ברגר קינג תהיה לך האפשרות להירשם באמצעות גוגל / פייסבוק / טלפון. יש לבחור את האופציה המועדפת עלייך וליצור משתמש! 😃🤩
אני לא רוצה לקבל מיילים מכם, איך יורדים מרשימת התפוצה?
בכל מייל שהגיע מאיתנו ישנו לחצן של הסרה מרשימת התפוצה. יש ללחוץ עליו ולוודא שביצעת את כל הפעולות עד להסרה מוחלטת מרשימת התפוצה. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי אנחנו זמינים בצ'אט שירות הלקוחות💛